Nou
Cogombre amb Vinagre 330gr Alélor ECO
- Model: 999907749
- EAN: 3299160000013
6.79€
Sense IVA: 6.17€
El seu Cistell està buit!
Descripció
Els Cogombrets en Vinagre Ecològic són una conserva vegetal fresca, cruixent i plena de personalitat, pensada per aportar un punt àcid, aromàtic i molt agradable a plats senzills del dia a dia.
Estan elaborats amb cogombrets procedents d’agricultura ecològica i preparats amb vinagre d’alcohol, sal marina, anet, llavors de MOSTASSA i una selecció d’espècies ecològiques com ceba, coriandre, fonoll i pebre.
El resultat és un producte de sabor viu i equilibrat, amb aquell toc lleugerament àcid tan característic dels cogombrets en vinagre, però mantenint una textura molt cruixent que els fa especialment agradables de menjar.
Són ideals per a persones que busquen conserves ecològiques pràctiques, amb ingredients senzills i amb una recepta que respecta el caràcter natural del producte.
El seu ús a la cuina és molt versàtil: es poden afegir trossejats a una amanida d’arròs per donar-hi frescor i contrast, incorporar-los dins d’un entrepà per sumar textura i intensitat, o servir-los sencers com a aperitiu vegetal.
També encaixen molt bé amb plats freds, bols salats, patés vegetals, formatges, llegums o receptes on es vulgui aconseguir un contrapunt àcid sense afegir salses pesades.
A Linverd ens agraden aquest tipus de productes perquè ajuden a transformar preparacions molt simples en plats més gustosos, frescos i complets, sense necessitat de complicar-se.
Són una bona opció per tenir sempre al rebost i utilitzar quan vols donar més vida a una recepta saludable o quan busques un aperitiu diferent, ecològic i amb caràcter.
La presència d’anet i espècies aporta matisos aromàtics que fan que cada mos tingui més profunditat, mentre que el vinagre i la sal marina mantenen el perfil clàssic d’una conserva tradicional.
Conté MOSTASSA.
Producte procedent d’agricultura ecològica UE/no UE i certificat per FR-BIO-01.