Menú
Cistell

Oli de Rosa Mosqueta Verge Ecològic Primera Pressió en Fred 50 ml Esential Aroms

Oli de Rosa Mosqueta Verge Ecològic Primera Pressió en Fred 50 ml Esential Aroms
-10 %
Enviament gratuït
A partir de 70€, 100€ o 150€ en funció de la zona i el temps de lliurament seleccionats en finalitzar la compra.
Pagament segur
Si fas el pagament amb targeta bancària, la informació confidencial com les dades de la targeta i de l'usuari no és compartida amb Linverd Market. Tot el procediment està dissenyat per garantir la màxima seguretat, impedint que la nostra botiga o qualsevol altra entitat no autoritzada accedeixi a les vostres dades personals o financeres.
Oli de Rosa Mosqueta Verge Ecològic Primera Pressió en Fred 50 ml Esential Aroms
  • Model: 999910946
  • EAN: 8413568006520
24,06€
26,73€
Sense IVA: 19,88€

L'Oli Vegetal Verge de Rosa Mosqueta BIO d'Esential Aroms s'obté per primera pressió en fred de fruits de recol·lecció silvestre, considerats de màxima qualitat. Oli 100% d'origen natural, procedent d'agricultura ecològica.

  • Altament hidratant i nutritiu.
  • Regenerador i antioxidant.
  • Testat sota control dermatològic.
  • Apte per a la cara i el cos.

Mode d'ús: a la cara, aplicar unes gotes sobre la pell neta, al matí i a la nit. Al cos, aplicar especialment a les zones sensibles, preferiblement després de la dutxa amb la pell humida. També es pot usar com a loció després de prendre el sol.

Precaucions: ús extern. Evitar el contacte amb els ulls.

Certificat Ecocert Cosmos Organic. Cruelty free. Ampolla de 50 ml amb dosificador.

Rosa Moschata Seed Oil*. *Ingredient procedent d'agricultura ecològica.

Escrigui una opinió

Nota: No s'accepta HTML!
Dolenta Bona
Captcha